Asistenčná služba TRAVEL ASISTENT MAXI ClickToClaim_50x50

Travel asistent MAXI je asistenčná služba, zahŕňajúca okamžitú pomoc cestujúcim pri obmedzení vycestovania v súvislosti s pandémiou Covid-19 a leteckou dopravou. Súčasťou tejto služby je aj pomoc s refundáciou leteniek a asistencia pri probléme s batožinou. Travel Asistenta si môžete kúpiť jednoducho v priebehu online rezervácie leteniek len za 3,49 € / osoba.

Čo získate

  • Unikátnů službu Covid Assitance
  • Refundation Air Ticket Services (RATS)
  • Možnosť využitia asistenčnej infolinky 24/7
  • Komplexný servis pri vymáhaní finančnej kompenzácie
  • Cenovo najvýhodnejšiu ponuku pri vybavovaní kompenzácie
  • Službu Claim Baggage
  • Právne zastúpenie zadarmo v prípade súdneho vymáhania finančnej kompenzácie

Čo je Covid Assistance?

Vďaka stálemu sledovanie vývoja situácie ohľadom pandémie Covid-19, sme schopní dohľadať a oznámiť klientom tie najaktuálnejšie informácie a pravidlá pre vycestovanie zo SR. Click2Claim má mnoho spolupracujúcich zdravotníckych zariadeni po celej ČR / SR / AT. Tieto zariadena sú pripravená poskytnúť našim klientom potrebné PCR či antigénne testy a to na vopred dohodnutý čas a čo najbližšie ich bydlisku.

 

Mali ste problém s vaším letom?  Click2Claim -
 kompenzácia za zrušenie a meškanie letu

ZADARMO si overte možnosť finančného odškodnenia vo výške 250 - 600 eur

Podanie žiadosti TRAVEL STANDARD travel-asistent-50x50

Ako overiť váš nárok? Žiadosť o kompenzáciu môžete vyplniť tu:

PODAT ŽÁDOST

 

Podľa európskej legislatívy* máte v určitých prípadoch nárok na kompenzáciu vo výške 250 - 600 EUR, v závislosti na dĺžke letu. Lehota na uplatnenie nároku kompenzácie z oneskoreného alebo zrušeného letu je 6 mesiacov od dátumu pôvodného plánovaného dátumu odletu.

Prostredníctvom nášho profesionálneho partnera v danom obore, ktorým je spoločnosť Click2Claim, môžete podať žiadosť o odškodnenie. V krátkom čase sa dozviete, či je váš nárok oprávnený.

Na základe skúseností, znalostí problematiky a dostupných informácií môžu našim klientom vybaviť ich nárok efektívnejšie, než by si boli vo väčšine prípadov schopní sami.

**Pri splnení podmienok vyplývajúcich z Nariadenia ES 261/2004, ktoré sa vzťahuje na odlety a prílety všetkých dopravcov sídliacich na území EÚ. Nariadenie sa vzťahuje aj na mimoeurópskych dopravcov, a to v prípade, že ich lietadlo odlieta z letiska na území EÚ.


Príklady z praxe Click2Claim

Pani W. cestovala z Viedne do Bangkoku, jej let meškal na prílete 5 hodín. Pani W. uplatnila nárok a bola jej priznaná kompenzácia vo výške 600 EUR.

Pán T. sa neúspešne pokúšal nárokovať si kompenzáciu za let z Ríma do Prahy. Podal žiadosť o kompenzáciu prostredníctvom Click2Claim, a potom dopravca kompenzáciu vyplatil.