Asistenčná služba TRAVEL ASISTENT MAXI
Travel asistent MAXI je asistenčná služba, zahŕňajúca okamžitú pomoc cestujúcim pri obmedzení vycestovania v súvislosti s pandémiou Covid-19 a leteckou dopravou. Súčasťou tejto služby je aj pomoc s refundáciou leteniek a asistencia pri probléme s batožinou. Travel Asistenta si môžete kúpiť jednoducho v priebehu online rezervácie leteniek len za 3,49 € / osoba.
Čo získate
- Unikátnů službu Covid Assitance
- Refundation Air Ticket Services (RATS)
- Možnosť využitia asistenčnej infolinky 24/7
- Komplexný servis pri vymáhaní finančnej kompenzácie
- Cenovo najvýhodnejšiu ponuku pri vybavovaní kompenzácie
- Službu Claim Baggage
- Právne zastúpenie zadarmo v prípade súdneho vymáhania finančnej kompenzácie
Čo je Covid Assistance?
Vďaka stálemu sledovanie vývoja situácie ohľadom pandémie Covid-19, sme schopní dohľadať a oznámiť klientom tie najaktuálnejšie informácie a pravidlá pre vycestovanie zo SR. Click2Claim má mnoho spolupracujúcich zdravotníckych zariadeni po celej ČR / SR / AT. Tieto zariadena sú pripravená poskytnúť našim klientom potrebné PCR či antigénne testy a to na vopred dohodnutý čas a čo najbližšie ich bydlisku.
Mali ste problém s vaším letom?
ZADARMO si overte možnosť finančného odškodnenia vo výške 250 - 600 eur
Podanie žiadosti TRAVEL STANDARD
Ako overiť váš nárok? Žiadosť o kompenzáciu môžete vyplniť tu:
Podľa európskej legislatívy* máte v určitých prípadoch nárok na kompenzáciu vo výške 250 - 600 EUR, v závislosti na dĺžke letu. Lehota na uplatnenie nároku kompenzácie z oneskoreného alebo zrušeného letu je 6 mesiacov od dátumu pôvodného plánovaného dátumu odletu.
Prostredníctvom nášho profesionálneho partnera v danom obore, ktorým je spoločnosť Click2Claim, môžete podať žiadosť o odškodnenie. V krátkom čase sa dozviete, či je váš nárok oprávnený.
Na základe skúseností, znalostí problematiky a dostupných informácií môžu našim klientom vybaviť ich nárok efektívnejšie, než by si boli vo väčšine prípadov schopní sami.
**Pri splnení podmienok vyplývajúcich z Nariadenia ES 261/2004, ktoré sa vzťahuje na odlety a prílety všetkých dopravcov sídliacich na území EÚ. Nariadenie sa vzťahuje aj na mimoeurópskych dopravcov, a to v prípade, že ich lietadlo odlieta z letiska na území EÚ.
Príklady z praxe Click2Claim
Pani W. cestovala z Viedne do Bangkoku, jej let meškal na prílete 5 hodín. Pani W. uplatnila nárok a bola jej priznaná kompenzácia vo výške 600 EUR.
Pán T. sa neúspešne pokúšal nárokovať si kompenzáciu za let z Ríma do Prahy. Podal žiadosť o kompenzáciu prostredníctvom Click2Claim, a potom dopravca kompenzáciu vyplatil.